اخبار

عضو شورای شهر آق قلا از شکایت خود صرف نظر کرد

پایگاه خبری اولکامیز – به مناسبت ماه ربیع الاول و ایام هفته وحدت با تلاش مستمر و رایزنی حکیمانه عبدالرضا نظری خبرنگار ترکمن جلسه صلح و سازش بین رحیمه طعنه عضو شورای شهر آق قلا و وحید دلیجه فعال رسانه برگزار و ختم بخیر شد.

این جلسه با حضور جلال آتابای عضو شورای شهر آق قلا، هوشنگ جاهد شهردار سابق آق قلا ، حامد دلیجه فعال رسانه ای ، رامین جاهد اینچه برون در دفتر شورای شهر آق قلا برگزار گردید.

در ابتدای جلسه عبدالرضا نظری در باره اهمیت سواد رسانه ای سخن گفت و یادآور شد که اصحاب رسانه باید در نقد جوانب انصاف را رعایت کنند و مسئولین نیز  ظرفیت شنیدن انتقاد را داشته باشند و آستانه تحمل خود را  افزایش دهند. 

خبرنگار اولکامیز تاکید کرد هیچ چیزی برای انسان بهتر از عفو و گذشت نیست و همه باید برای توسعه منطقه و کاهش مشکلات گام برداریم.

در این جلسه رحیمه طعنه عضو شورای شهر آق قلا در جمع حاضرین اظهار داشت که از شکایت خود علیه وحید دلیجه صرف نظر می کند و شکایت خود را پس خواهد گرفت.

 گفتنی است چندی پیش طعنه عضو شورای شهر آق قلا از وحید دلیجه فعال رسانه به علت یک مطلب انتقادی شکایت کرده بود و متشاکی به شورای حل اختلاف آق قلا احضار شده بود. 

لطیف ایزدی

 

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا