اخبار

استان گلستان جای آزمون و خطا نیست

استاندار غیر بومی در راه گلستان

پایگاه خبری اولکامیز –  وحید دلیجه، فعال رسانه ای:

 طبق اظهارات افراد مطلع گویا انتصاب استاندار غیر بومی محتمل است.

 انتصاب استاندار غیر بومی در شرایط برابر با نیروهای بومی اجحاف به مردم گلستان است.

 هرچند در محافل فعالان اجتماعی  گزینه غیر بومی برای تصدی استانداری گلستان  مطرح  شده است اما چنانچه این اتفاق روی دهد استاندار غیر بومی باید به اندازه وزیری توانمند تجربه داشته باشد و افکار سیاسی وی  با اکثریت رای دهندگان گلستان همسو باشد در غیر این صورت باعث  یاس و نا امیدی می شود.

 بنظر می رسد بی تفاوتی و عدم دخالت  مجمع  نمایندگان گلستان در انتصاب استاندار غیر بومی نشان می دهد، دولت بر خلاف سنوات گذشته دست نمایندگان را از دخالت در انتصابات کوتاه کرده و با پارامترهای جدید به تنهایی تصمیم می گیرد.

عدم اتحاد و همبستگی روسای ستاد گلستان و معرفی نیروهای بازنشسته و دسته چندم ، و عدم معرفی چهره های شاخص و متخصص موجب شده است تا وزارت کشور انتخاب غیر بومی بر نیروهای توانمند بومی را ترجیح دهد.

 استان گلستان از نظر شاخص های توسعه جز رده آخر است  و سال به سال به جای جذب سرمایه گذاران و کاهش نرخ بیکاری و فقر، شاخص های توسعه کاهشی بوده و استان گلستان جز محروم ترین استان های کشور است. به همین جهت استفاده از استاندار ضعیف خیانت به مردم محروم گلستان است.

 استان گلستان محل آزمایش و مکان نیروسازی وزارت کشور نیست، یقیناً با آزمون و خطا وزارت کشور  این استان محروم از گذشته خواهد شد. و نکته آخر اینکه چنانچه استاندار مازندرانی تحمیل شود  سرنوشت طرح گردشگری آشوراده چه خواهد شد؟

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا