اخبار

دنیای امروز و وضعیت اقتصادی به گونه ایست که بهترست تحصیلات همراه با فن آموزی باشد

پایگاه خبری اولکامیز – مزدک بهروش، خبرنگار:

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های تحت نظارت وزارت علوم و اشتغال محور است واز طریق سازمان سنجش دانشجو می پذیرد.

‍ دکتر رضا نجار فخر آباد رئیس مرکز علمی کاربردی گنبد(۱) گفت ؛باتوجه به عیان بودنِ ضرورتِ تحصیل دانشگاهی و تکمیل مهارت های کاربردی مراکز علمی کاربردی به تربیت سرمایه های انسانی متخصص و ماهر می پردازند.

ریاست مرکز علمی کاربردی گنبد(١) افزود: محتوای دروس در رشته های علمی کاربردی با توجه به نیازهای بازارکار طراحی شده و دانشجو در حین تحصیل همزمان  آموزش های مورد نیاز بازار کارش را می بیند چرا که شامل دروس عملی و کارگاهیست.

همچنین کسانی که می خواهند بعد از دوره کاردانی و کارشناسی وارد بازار کار شوند دانشگاه علمی کاربردی را انتخاب می کنند زیرا با مناسب ترین شهریه با کیفیت ترین خدمات  آموزشی را دریافت می نمایند.

دکتر نجار گفت: علاقمندان به تحصیل و ارتقا رتبه شغلی با هر دیپلمی در هر رشته ای اعم از شاخه های نظری و فنی حرفه ای می توانند در این مرکز ادامه تحصیل دهند.
نکته حائز اهمیت که جذابیت تحصیل را در این مرکز بیشتر می کتد عدم نیاز به گذراندان دوره پیش دانشگاهی است که علاقمندان می توانند تنها در این دانشگاه بدون مدرک پیش دانشگاهی ادامه تحصیل دهند.

مرکز علمی و کاربردی گنبدکاووس(۱) در سال۱۳۸۷ تاسیس شده که زیر نظر دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان گلستان به ارائه خدمات آموزشی میپردازد از میان ۸ مرکز علمی و کاربردی استان گلستان اولین و قدیمی ترین مرکز می باشد که سابقه درخشان و فارغ التحصیلان بسیار موفقی را به جامعه تحویل داده است.

باتوجه به برنامه آمایش سرزمینی که درمنطقه انجام گرفته و حسب ضرورت نیازمندیهای شهروندان و جوانان استان دررشته های:
حقوق، حسابداری،مدیریت،مهندسی ایمنی سلامت، محیط زیست و صنایع، مهندسی عمران مهندسی کامپیوتر،امداد و سوانح،گیاهان دارویی و…
پذیرای دانشجویان محترم می باشد.

همچنین علاقه مندان به آشنایی با رشته ها و جهت انجام پیش ثبت نام‌ میتوانند به آدرس:گنبد، ابتدای بلوار شهید اسودی،طبقه فوقانی بازارروسها ،مرکز علمی کاربردی گنبد( ۱) مراجعه نمایند

🆔همچنین لینک های ارتباطی این مرکز آموزشی جهت کسب اطلاعات بیشتر پیج اینستاگرام
uast.gonbad1

⚖️علاوه بر این برای آشنایی با مفاهیم رشته حقوق و قانون ها و ماده قانون‌هایی که روزمره با آنها سروکار داریم میتوانید از کانال دکتر نجار دیدن نمایید.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا