سیاسی

یک پیشنهاد برای دور دوم انتخابات

پایگاه خبری اولکامیز – امان محمد خوجملی:

پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در مرحله ی اول چهاردهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری را به ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت می گویم. امیدوارم این پیروزی در مرحله دوم به نتیجه برسد و همه را شاد و سرافراز نماید. اما این مهم به دست نمی آید مگر با فداکاری و کار شبانه روزی هواداران ایشان.

پیشنهادم به دوستان و هواداران و ستادهای ایشان این است. هر کدام ما یک لیست ۱۰۰ نفره تهیه کنیم و دو روز مانده به انتخابات با تلفن همراه به همه آنها تلفن بزنیم و آنها را به رای دادن به دکتر پزشکیان تشویق کنیم.

روز انتخابات پیگیر قضیه باشیم که چکار کرده اند. این کار بسیار مهم و تاثیر گذار است. چون خیلی ها منفعل و بی تفاوت هستند و نمی دانند انتخابات هست یا نیست. آنها به هر کس سفارش کنیم رای می دهند.

جوانان تحریمی را بهتر است به حال خودشان رها کنیم کار روی آنها جز وقت تلف کردن معنای دیگری ندارد.

یک کار مهم دیگر این است که حدود۸۰  درصد مردم خودشان ماشین دارند و با ماشین خودشان می آیند رای می دهند. ما باید آن ۲۰ درصد خانواده های فاقد ماشین را شناسایی بکنیم و به درب خانه ی آنها مراجعه کنیم. آنها را با ماشین خودمان ببریم و بیاوریم و رای به دکتر پزشکیان و نام ایشان را چندین بار در بین راه به گوش آنها بخوانیم تا به او رای بدهند.

همچنین سعی کنیم در میان خانم ها حتماً یک نفر با سواد باشد تا رای آنها را بنویسند. اگر هم خانم با سواد پیدا نشود اسم دکتر پزشکیان را روی یک برگه کوچک بنویسیم و به دستشان بدهیم تا آن را به یک نفر با سواد نشان دهند تا روی برگه رای بنویسند.

دوستان و هواداران دکتر پزشکیان در روز رای گیری از رفتن به تفریح و استخر شنا و دریا و جنگل و مهمانی اکیداً خودداری کنند. آنها تمام همّ و غم خود را روی رای گیری متمرکز کنند. همیشه چند نفر از دوستان در اطراف صندوق رای گیری حاضر باشند و اوضاع را از نزدیک رصد کنند. اگر مواردی غیر متعارف دیدند  به ستادها گزارش کنند تا پیگیری شود.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا