ورزشی

یک سئوال و درخواست از رئیس هیئت سوارکاری گلستان

پایگاه خبری اولکامیز – لطیف ایزدی: مسابقات اسبدوانی تابستانه – پاییزه سال ۱۴۰۳ آق قلا روز جمعه ۲۷ مهر در حالی به پایان رسید که نسبت به سنوات گذشته با کیفیت بهتری برگزار شد و با رضایت تماشاگران همراه بود.

و حالا گنبد میزبان این مسابقات می باشد ببینیم فرامرزی رئیس جدید هیئت سوارکاری گنبد چه خواهد کرد؟ آیا موفق خواهد شد؟

در آق قلا آنچه جای سئوال و تامل داشت عدم حضور رئیس هیئت سوارکاری گلستان در میدان مسابقات بود. چرا ناصر رزاقیان حداقل یک بار هم به مسابقات سوارکاری آق قلا نیامد؟ در حالیکه مسئولیت کاری وی ایجاب می کرد که در این میدان حضور فعالانه و پر امید داشته باشد.

امسال در آق قلا به همت حاج حمید موحد و تشکیلاتش ۱۰ هفته مسابقات اسبدوانی به صورت منظم و قوی برگزار شد که هر یک جذابیت و هیجان خاص خود را داشت. راقم این سطور حداقل  ۵ هفته ، جمعه ها از نزدیک شاهد این مسابقات بودم و از تماشای تاخت و تاز اسبان تیزتک صحرا لذت بردم .

 هر بار شاهد حضور پرتعداد دوستداران اسبدوانی در ترکمن صحرا، استان های همجوار و حتی سراسر کشور بودم که برای تماشای مسابقات به آق قلا آمده بودند. مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی نیر حضور می یافتند که حضورشان دلگرم کننده بود. از مسئولین کشوری می توان به مصباحی مقدم عضو تشخیص مصلحت کشور اشاره کرد. حکیم ایگدری معاون فدراسیون سواکاری کشور نیز در مجموعه اسبدوانی آق قلا حضور یافت.

در سطح استانی نمایندگان مجلس دوازدهم ؛ سنگدوینی، امان زاده، آق ارکاکلی و جلال ایری از نزدیک اقدامات انجام شده توسط  مدیریت مجموعه را بازدید نمودند.

فرماندار آق قلا چندین بار بود. مسئولین مجلی نیز آمدند ولی یک بار ناصر رزاقیان رئیس هیئت سوارکاری استان را ندیدم که در میدان اسبدوانی حضور داشته باشد و از نزدیک با حال و هوای اسبدوانی آشنا شود و زحمتکشان این ورزش پرطرفدار دلگرمی و امید ببخشد. با این نکته که فاصله میدان اسبدوانی آق قلا با گرگان ۲۰ کیلومتر بیشتر نیست.

ریاست فقط در اتاقی محصور ماندن و نشستن در صندلی قدرت نیست بلکه مدیر باید مردمی و در صحنه باشد در میدان حاضر شود. از آقای رزاقیان انتطار می رفت که حداقل چند بار سری به آق قلا می زد و از نزدیک شاهد ظرفیت ها و توانمندی ها و مشکلات و خواسته های مردم می بود.

حال سئوال این است:

چرا رئیس هیئت سوارکاری استان گلستان برای بازدید از مسابقات اسبدوانی آق قلا حضور نیافت؟ علت چیست؟ آیا بخاطر انتخابات هیئت سوارکاری استان بود؟ یا داستان دیگری دارد؟ 

در پایان به عنوان یکی از اهالی رسانه استان از رئیس هیئت سوارکاری گلستان درخواست می کنیم که نشست خبری با حضور خبرنگاران آزاد و مستقل و علاقمند به ورزش اسبدوانی در گرگان یا آق قلا برگزار کنند و در جهت شفاف سازی گام های جدی بردارد. و  پاسخگوی نقدها و پرسش ها باشند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا