اجتماعی

انتخابات هلال‌احمر گنبد بررسی شود

پایگاه خبری اولکامیز – «متخلف هرکه باشد، دولتی و غیردولتی ندارد، نظارت برای همه یکسان است»

پس از برگزاری انتخابات مجامع عمومی هلال‌احمر استان گلستان، شاهد اعتراضات گسترده کاندیداها در چند شهرستان از جمله کلاله، گالیکش، مینودشت و گنبدکاووس بودیم و آنها اعتراضات خود را تحویل هیات‌های نظارت دادند.

آقای استیری رییس هیات نظارت استان گلستان هم از بررسی این موارد و سپس اعلام نتایج خبر داد. در این باره باید گفت اگر قرار به بررسی این موارد از سوی هیات نظارت در شهرستان‌ها باشد، بعید است که به نتیجه خاصی برسد، لذا این اعتراضات باید در هیات استان مورد کنکاش دقیق قرار گیرد. با دیدن فیلم‌ دوربین‌های محل اخذ رای شعب می‌توان حجم زیادی از موارد تخلفات را دید.

در گنبدکاووس اما برخلاف سایر شهرستان‌ها اتفاقات عجیب و غریبی رخ داده است. کاندیدای معترض با ارائه مستندات و جزییات تخلفات گسترده مدعی شده که برخلاف تعداد تعرفه‌های مصرف شده، نیمی از آنها هم در انتخابات شرکت نکرده‌اند و خواستار بازبینی دوربین و تطبیق تعداد رای‌دهندگان و تعرفه‌ها شده است. اینهمه اعتراض نمی‌تواند اتفاقی باشد، در آزادشهر هم تخلفاتی از سوی مسئولین نظارتی به استان گزارش شده است.

با توجه به شائبه‌هایی مبنی‌بر حمایت برخی مدیران از برخی کاندیداها، این موارد باید در استان و با حضور نهادهای امنیتی و دستگاه قضایی صورت پذیرد. براساس شرع و بیانات مقام معظم رهبری آرای مردم حق‌الناس بوده و باید با متخلفان برخورد شود. / کانال اخبار کلاله

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا