ورزشی

والیبال تورکمنصحرا سرمایه گذاری کنید

پایگاه خبری اولکامیز – دکتر رشید نافعی: وقتی از زبان فعالان حوزه رشته ورزشی فوتبال می‌شنوم . نزدیک ۵۰ سال است که در لیگ آسیایی نتوانستیم به قهرمانی برسیم خواستم از طریق این مرقومه به سمع و نظر  مدیران ورزشی برسانم.

اگر مسوولین و دست اندرکاران ورزش در کشور مان دنبال کسب عنوان و مقام  باشند ( تاکید میگردد اگر باشند) می طلبد نگاه  به مقوله مدیریت ورزش ٫اولویت ها  و جهت گیری های تصمیم سازی و تصمیم گیری هایشان عوض شود.  چرا که به نظر میرسد شاید در بعضی از رشته های ورزشی ژن٫ فرهنگ و قابلیت تاکتیک پذیری  موجود نباشد و شاید مصداق و حکم هزینه _ فایده منفی را داشته باشد.

از این منظر و با توجه به پتانسیل های موجود در ورزش والیبال در بخشی از کشور ٫ به ویژه پتانسیل ژنتیکی تورکمنصحرا و  کسب عنوان های  بیشتر آسیایی و صعود به رتبه ها و رده  های بالاتر بین المللی  در این رشته نسبت  به رشته پر هزینه ای مثل فوتبال٫ میشود ادعا کرد حوزه ورزش زودتر از  آن  رشته های پر هزینه مذکور ، به کسب عنوان های قهرمانی  نزدیک می‌شود.

پس انصاف و منطق قلم حکم میکند  در کنار بقیه رشته ها ٫  به طور ویژه هر چه زودتر نسبت به سرمایه‌گذاری ٫بستر سازی و تمهید ساختارهای  مدرن  رشته والیبال در  مناطق استعداد خیز  مثل تورکمنصحرا  و ارومیه اقدام نمایند.

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا