اخبارمطالب ویژه

نشست عمومی نماینده گنبدکاووس برگزار شد

پایگاه خبری اولکامیز-درنه صفائی برج؛خبرنگار:عبدالحکیم آق ارکاکلی در نشست عمومی خود با مردم و مسئولین اعلام کرد که ما نتوانستیم حق خود را در کشور بگیریم و سیاست زدگی مشکل کل استان ماست؛ما باید کنار هم قرار بگیریم و باهم کار کنیم.

نماینده گنبدکاووس در خصوص برج قابوس عنوان کرد:برج قابوس ترک برداشته،میراث و شهرداری کجا هستند و در این مدت چند بار بازدید کردن،فردا این میراث جهانی فرو بریزد چه کار خواهیم کرد؟

آق ارکاکلی در حوزه محیط زیست افزود:محیط زیست را ید به کجا رساند؛ید یک معدن و موهبت الهی هست باید استخراج شود اما شخصی که از عمق زمین استخراج می کند چرا هزینه استحصال را پرداخت نمی کند؛بنده مخالف استخراج ید نیستم بلکه مخالف خیانت به مردم هستم و در این مورد ظلم صورت می گیرد .

وی در ادامه گفت:چطور می شود ٣٠٠ تا۵٠٠ هکتار دریاچه شورآب های ید را ایجاد می کنند و سه هکتار می خواهند برای مسیری اختصاص بدهند همه مخالف اند.

وی در خصوص والیبال گفت:پیگیریهای زیادی انجام دادیم و مشکل تیم داری والیبال گنبد و تمام شهرداری های کشور را حل کردیم،اما کو تیم داری،نمیخواستید انجام دهید چرا از روز اول گفتید کنار شما قرار بگیریم،سرمایه گذار تهرانی و بومی چه شد؟.

وی ادامه داد: سیصد میلیون تومان برای ۴٧ هیئت های ورزشی بودجه گرفتیم و هیئتی بخاطر ١٠ میلیون تومان زنگ می زند و تشکر می کنم که من خجالت می کشم و قابل گفتن نیست،این پول به کجا می‌رسد.

نماینده در حوزه آب عنوان کرد:۴۵ سال است مردم آب ندارند،از١٧٨ روستا؛٩١ روستا با تانکر آبرسانی انجام می شود این گذشته ماست و قابل افتخار نیست.

نماینده در خصوص بیمارستان هم گفت:٢٠ سال است مجوز٨٠٠ تخت بیمارستانی داریم،چند تخت به ما اضافه شد،چرا دنبال زمین های رفتیم که تا٢٠ سال دیگر هم نمی توانیم تصاحب کنیم،تا ما این زمین ها را بدست بیاوریم دولت پروژه بیمارستان سازی خود را در کل کشور تمام کرده.

آق ارکاکلی گفت:امروز اما از٨٠٠ تخت به ۴٠٠ رسیدیم و تنها ٢٠٠ تخت آن تصویب شده که دو هفته قبل نیز ماده ٢٣ آن رد شد ؛۵٠ سال از عمر بیمارستانها گذشته که با زلزله ای ١٠٠٪‏ خواهند ریخت.

آق ارکاکلی ادامه داد:با شهرستان در حوزه کشاورزی،والیبال،حوزه سلامت چه کار کردیم؛۶۵ میلیارد خیر برای بیمارستان پیامبر هزینه کرد،نتوانستیم بهره برداری کنیم و یک نفر نتوانست بگوید نتوانستم و ما امروز در حوزه سلامت و ورزش ‌خیر گریز هستیم.


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. امروز با انتشار تصویری، برگه‌های رأی آقای رسایی(نماینده مردم تهران) در مورد وزراء دولت چهاردهم رسانه‌ای شد.
    باتوجه به وابستگی سیاسی آقای رسایی، رأی مخالف به بعضی از وزراء طبیعی و قابل پیش‌بینی بود.
    اما آیا شایسته نیست که آقای آق آرکاکلی نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی نیز برای تنویر افکار عمومی و آگاهی مردم حوزه انتخابیه خود، در این زمینه روشنفکری کنند؟
    باتوجه به فعالیت آقای آق آرکاکلی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حمایت آشکار از آقای جلیلی، اطلاع از چگونگی آراء نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به وزراء دولت چهاردهم، حق آنان نیست؟

    1. چه چیزی را و برای کدام جامعه لازم هست روشنگری کند ؟ ایشان و شبه ایشان ( بردی پور و شادمهر و … ) ، حرکات سیاسی شان بر این مبنا بود که باد همچنان از طرف اصولگرایان خواهد وزید و طوفان شورای نگهبان ، طبق معمول ، اصلاح طلبان را درخواهد نوردید ! اوج چشم انداز و‌پختگی نخبگان ! ما حفظ و استحکام موقعیت خویش است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا