یادداشت

مردی برای تمام فصول

پایگاه خبری اولکامیز – درگذشت دوستی عزیز و فاضل و خدمتگزار و خبرنگاری دغدغه مند که بی محابا می نوشت.  مدام دل درگرو مردمش و توسعه منطقه اش بود ولیک زود از میان ما رفت.

آننا بیات را میگویم که نیروهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و….همه به وجودش احتیاج داشتند..

درهمین انتخابات اخیر واقعا جایش خالی بود او میتوانست مشکلات و کاستیها و چند دستگی ها را مدیریت کند.

انسان عجیبی بود و خستگی را خسته کرده بود. همه زندگی و دغدغه اش برای ایل و تبار و دوستانش و همفکرانش و مردمش بود.

اگه لازم بود وقت و بی وقت زنگ میزد و نظر میخواست و مصلحت میکرد. اعتقاد کامل به کار جمعی و آزادی نظرات دوستان داشت و احترام میگذاشت.

خبر بیماریش را یکی از دوستان به من داد .

خبر داری دوستت آننا بیات دربیمارستان صیاد گرگان بستری است . یکه خوردم و شوکه شدم . از طریق واتساپ چندین بار حال و احوال کردیم روحیه اش بسیار خوب بود بعد از چند روز به عیادتش رفتم .تازه متوجه شدم دربخش  آی سی یو بستری است وملاقات مشکل و حتما بایستی از پشت شیشه ملاقات انجام شود .پشت شیشه رفتم خواب بود به آرامی  شیشه را زدم درخوابی عمیق فرو رفته بود حیفم آمد بیدارش کنم  .بالاخره بعد از چندی بحث ومجادله با پرستار مُسئول بخش قرارشد پس از پایان ملاقات عمومی چند دقیقه ای بمن وقت ملاقات بدهد.با تشکر از ایشان بیش از یک ساعت منتظر ماندم تا خلوت شد.با کمک مسئول بخش رفتم به بالینش به آعوش کشیدم .خیلی خوشحال شد .گپ وگفتی داشتیم از بیماریش که قرار است چند روز آینده به مشهد برود ۱۰دقیقه ای پیشش بودم که مسئول بخش با خوشرویی وعذر خواهی  گفتند که ملاقات تمام.

یکباردیگر در آغوش گرقته همدیگر را بوسیدیم .تشکر میکرد که گفتم وظیفه بود .التماس دعا داشت وبه دوستان سلام.

درکوران انتخابات تلفنی صحبت کردم واز حالش پرسیدم میگفت دارم بهتر میشم .واقعا روحیه عجیبی داشت.گفتم واقعا جایت خالیست دراین برهه که بشما نیاز داریم .تاکید داشت که فعالیت‌بیشتر باشد وهمراه ویکپارچه باشید.بهش قول دادم که من ودوستان برای آقای پزشکیان کم نخواهیم گذاشت خداقوت دادوبه دوستان سلام رساند .وخداحافظی کردم.

صبح امروز دوشنبه اول مرداد از فضای مجازی خبردرگذشتش را شنیدم بسیار متاسف شدم‌ بی اختیاراشک ریختم وحسابی گریستم.. عزیز ی را از دست داده بودم خانواده ام هم متاثر بودند و دلداریم دادند .فاتحه ای خواندیم.

بی شک‌آننا بیات مردی برای تمام فصول بود.

این مصیبت بزرگ را بخانواده ایشان وفرزندان برومندش وتمام دوستان ودوستدارن و جامعه خبرنگاران  ومردم قدرشناس ترکمن صحرا تسلیت عرض مینمایم .

روح وروانش شاد وخدایش بیامرزاد

دوشنبه اول مردادماه یکهزاروچهارصدوسه

ساعت ۹صبح روستای عطاآباد

تاج‌محمد پقه🖤🖤🖤

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا