یادداشت

ققنوس های خیالی، سهامداران واقعی

پایگاه خبری اولکامیز – پس از انتخابات، شاهد سهم‌خواهی یک گروه سیاسی هستیم. قلم به دستان بدون آرمان گوشه‌ای از ادبیات معدود افراد وابسته به یک گروه  سیاسی که آن روی واقعی خودشان را نمایان کردند و بخاطر نزدیکی به مرکزیت چه شعارهایی را به نام مردم می دهند .. و کسانی که ضمن تاکید بر به حق بودن خواسته‌هایشان ؛ عجب شعار تعاملی بخاطر سهم‌خواهی گروهی شان دارند ..چه تلاشهایی را  انجام می دهند، یا تعامل سهم خواهی و یا برگشت به مخالفتی!

عجب جسارتی  به نام مردم!

 ققنوس‌های خیالی ؛ تصور کرده‌اند که همیشه و در همه حال ؛ مردم  قوم گوش به فرمان آنها هستند، حال پس از انتخابات از کدام دستاورد شاکی و طلبکار هستند؟! شما که از تجهیز، یک بیمارستان  …و آوردن چند پزشک متخصص به شهرستان عاجزید ..

مگر شماها با استفاده از همفکران و امکانات اداری خود و  برای حضور هم تفکرات خود؛ شهرستان را ،  شخم نزدید؟

شماها بعنوان یک گروه تلگرامی و یا جزئی از افراد  سیاسی که یک روز حامیان قالیباف و روزی دیگر هواداران سعید جلیلی و سپس با نام دیگری مشغول انتشار اخبار کذب و اهانت و … بودید ، هیچکس را از تهمت و افترا بی نصیب نگذاشته اید… خود خواندگانی که باورشان شده عددی هستند، حال به دنبال مصادره‌ رای قوم مردم عزیز ترکمن می‌باشند‌.

 آنها پس از  باخت انتخابات ریاست جمهوری چنان گیج شده‌اند که نمی‌دانند یقه چه کسی را بگیرند!  اهانت به اصحاب رسانه و فعالان ستادی ، تشویق و اختلاف افکنی در میان یک قوم و افترا و توهین در فضای مجازی از جمله حرکاتشان بود .

 به قول همان سعید جلیلی :  ما امروز طلبکاریم! دفتر نماینده، فرمانداری‌ها و ادارات در اختیار شما بوده و باید پاسخگو باشید. فکر کرده‌اید؛  سهامداران آرای یک قوم هستید؟!

چطور به نام ما مردم سهم خواهی میکنید …رای پزشکیان از طرف مردم بطور خودجوش بود …دوران بگو و در رو تمام شده که بخواهید با فرافکنی و لجن پراکنی از گذشته تاریک و سیاه خود عبور کنید.

پ ن : من بعنوان یک فرهنگی بازنشسته و فعال در ستاد مرکزی شهرستان ترکمن( دکتر پزشکیان ) داستان خروس و روباه  را با دقت مطالعه کنید .. تا رنگ و روی حرارتی کسانی که  در انتخابات ریاست جمهوری باختند و چه رنگهایی که عوض نکردند  … واقعا تجلی زحمت و رای مردم و در آخر به نام خود و به نام کسانی که دنبال مقام و پست مدیریتی هستند . و اون هم با چه حیله ای …

بابایانی – فرهنگی بازنشسته

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا