مطالب ویژه
موضوعات داغ

صدای خبرنگاران مطالبه گر گلستانی به گوش وزیر ارشاد رسید

مزدک بهروش – خبرنگار؛ پس از جنجال روزهای اخیر خبرنگاران مطالبه گر گلستانی درباره عدم برگزاری انتخابات خانه مطبوعات در دوم مرداد ماه، سرانجام این انتخابات لغو شد.

عدم عضویت خبرنگاران با سابقه در خانه مطبوعات گلستان به دلایل واهی در چند سال اخیر اعتراض های گسترده ای را نسبت به این سوء رفتار در جوامع خبری استان شکل داد؛ متاسفانه اعتراض اهالی مطبوعات از هئیت رئیسه خانه حاصلی نداشت و الهام متین «مدیر کل محترم  ارشاد استان گلستان » نیز نسبت به لغو انتخابات تا بررسی بیشتر و پالایش اعضای واقعی تمایلی از خود نشان نداد.

در ادامه خبرنگاران مطالبه گر استان با پیگیری مجدانه از وزارت ارشاد نسبت به رفتار قانونی آن نهاد کشوری و اجرای صریح قانون درباره این انتخابات و تخلفات پیش آمده درخواست ملغی شدن این انتخابات را مطرح کردند.

خانه مطبوعات استان گلستان  ۲۲٠ عضو دارد و بنا بود اعضای آن هیات مدیره خود را در دوم مردادماه از بین ۴۵ نامزد به مدت سه سال انتخاب کنند که با پیگیری خبرنگاران مطالبه گر مبنی بر لغو انتخابات تا زمان برطرف کردن دغدغه ها ، این امید را در میان تمام اصحاب رسانه ایجاد کرد که در آینده انتخابات عادلانه و مطلوب برگزار خواهد شد.


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا