مطالب ویژه

شرایط وزارت کشور برای انتخاب استانداران،تکلیف گلستان را روشن کرد

پایگاه خبری اولکامیز – با اعلام شرایط کمیته انتخاب استانداران در وزارت کشور و آنچه وزیر اعلام کرد می‌توان احسان مکتبی را گزینه معقول برای مدیریت در استانداری گلستان در نظر گرفت.

پس از کار کارشناسی از سوی ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در گلستان و دست‌اندرکارانی که براساس شاخص‌ها پنج گزینه استانداری را مشخص کردند، امروز وزارت کشور نشان داد که همه چیز میتواند برپایه وفاق، همدلی و نگاه به پیشرفت در استان ختم به خیر شود.

با اعلام وزارت کشور مبنی بر بازنشسته نبودن استانداران می توان گفت گزینه‌هایی همچون ابراهیم کریمی، حسینقلی قوانلو و علی‌اصغر طهماسبی که از جدی‌ترین افراد برای رسیدن به صندلی ریاست استانداری بودند به خودی خود و طبق شرایط اعلامی نمی توانند به این جایگاه برسند.

از سوی دیگر اجماع کلی با بالاترین امتیاز براساس شاخص‌ها، نگاه مثبت نماینده ولی فقیه  در استان، همگرایی و اعتماد اقوام مختلف در گلستان و نگاه مثبت مجمع نمایندگان می توان اصلی‌ترین گزینه برای تکیه زدن بر صندلی اصلی عمارت سفید استانداری را احسان مکتبی تلقی نمود.

این انتخاب ضمن رضایت اقوام و اقشار مختلف جامعه در استان میتواند نقطه عطفی برای فردایی روشن و پیشرفت گلستان از مشکلات کنونی باشد.

احسان مکتبی با داشتن مدرک مرتبط و سابقه معاونت سیاسی در استانداری گلستان یکی از معدود گزینه‌هایی است که ضمن داشتن شایستگی برای اولین بار حاصل یک تفکر جمعی، شایسته سالاری، اجماع نخبگان و سیاسون استان می باشد. / هیرکان خبر

www.ulkamiz.ir

 

🔻با این روند و حمایت همه جانبه از مکتبی و شرایط اعلامی از سوی وزارت کشور، روزهای آینده در استان را میتوان پر امید و در مسیر توسعه قلمداد کرد


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا