مطالب ویژه

سپاس از همراهی و حمایت مردم ترکمن صحرا

پایگاه خبری اولکامیز – در پی پیروزی تاریخی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دکتر حکیم کوچکی، حکیم فیروزی و لطیف ایزدی ، سه تن از فعالین ترکمن و از اعضای ستاد استانی دکتر پزشکیان در گلستان، پیام تشکر و سپاس خود از مردم فهیم و همیشه در صحنه ترکمن صحرا را جهت انتشار ارسال نمودند که در ذیل می خوانید:

مردم ایران از تمام اقوام و مذاهب و فرهنگ ها و زبان ها با وجود همه مشکلات و ناملایمات اقتصادی بار دیگر برای تعیین سرنوشت خود به صحنه آمدند و برگ زرینی در صفحات تاریخ کشورمان رقم زدند.

 انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به پایان رسید. رویدادی مهم و سرنوشت ساز که در آن  دو تفکر و دو نگاه  به رقابت نزدیک و تنگاتنگ برخاسته بود. یک نگاه به دنبال ادامه وضعیت موجود بود و نگاه دوم رویکرد تغییر و اصلاح  را مد نظر داشت.

نگاه دوم پیروز شد و اکثریت مردم ایران به اصلاح کاستی های موجود و تغییرشیوه های غلط برای توسعه و آبادانی کشور و بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی رای دادند.

مردم استان گلستان به ویژه ترکمن صحرا همچون دیگر نقاط کشور عزیزمان با حضور گسترده و آرای معنادار خود به مسعود پزشکیان سنگ تمام گذاشتند.

 

 

 این جانبان ضمن تبریک و تهنیت این پیروزی بزرگ و ارزشمند، کمال تشکر و قدردانی خود را از هم استانی عزیز به ویژه مردم فهیم ترکمن صحرا اعلام می داریم همچنین از زحمات رؤسای ستادهای دکتر پزشکیان در شهرستان ها و اعضای ستادها و کمیته ها تقدیر و تشکر می کنیم.

 وضعیت اقتصادی کنونی را شایسته ایران و ایرانی نمی دانیم و برای ایران روزهای بهتری را آرزومندیم. از دولت مسعود پزشکیان می خواهیم که به تعهدات خود در قبال اقوام و مذاهب قومیت ها  پایبند بوده و صدای رسای بی صدایان باشد.

رجای واثق داریم که فصل نوینی در ایران آغاز شده و نسیم ملایم گشایش وزیدن گرفته است و اوضاع سیاسی  فرهنگی اجتماعی اقتصادی کشور از اینکه هست بهتر خواهد شد.

 با احترام

دکتر حکیم کوچکی قائم مقام ستاد دکتر پزشکیان در استان گلستان

 حکیم فیروزی دبیر ستاد دکتر پزشکیان در استان گلستان

لطیف ایزدی قائم مقام رسانه ای معاونت تبلیغات و رسانه ستاد دکتر پزشکیان در استان گلستان

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا