ورزشی

روزهای کابوس وار والیبال گنبد

پایگاه خبری اولکامیز – آناتومی والیبال گنبد سوزناک است. اتمسفر سنگین بی اعتمادی رخنه در والیبال گنبد نموده، تمام افرادی که در طی این سالها به پیکره والیبال، با تصمیمات غضنفری لگد زدند و به صورت تدریجی باعث نزول والیبال در گنبد شده اند، باید از این رشته حذف و تصمیم گیر نباشند.تکرار کابوس چشم انداز به عمق والیبال گنبد بیهوده نویسی است.

والیبال در ترکمن صحرا برای برگشتن به تنظیمات کارخانه شخم اساسی نیاز دارد. با خرید امتیاز لیگ برتری و روانه تیم با همان سبک و ذهنیت ها اشتباه مرگبار را بدنبال دارد.کلید اسرار والیبال گنبد، در پاکسازی ذهنیت ها نهفته است.اما برخی از نامدیران به یاد داشه باشند ،والیبال،در ترکمن صحرا، آمیخته بر گوشت خون مردم این مناطق میباشد.این رشته جذاب که سینه به سینه از پدرانمان به ارث رسیده ،تاریخی را برای خودش جمع و جور کرده که محو شدنی نیست.

نمیتوان با بها دادن به رشته هایی که اولویت اول ورزش مردم این منطقه نمی‌باشد، والیبال در لیگ برتر را در اولویت قرار ندهید. در حقیقت والیبال المثنی ندارد. در طی این روزهای پر التهاب برای والیبال، که نیاز جامعه ورزش در اتحاد و همدلی میبایستی قرار بگیرد، برخی از دوستان اسپنج روی آتش شده و می‌خواهند با روی آوردن به بهانه های متفاوت (کیلومتر اعمال این دسته از نامدیران محدود میباشد) والیبال را از قلب های ما بزدایند.نکته اساسی در باب این قبیل آدمها عرض میکنم که قلمرو سیم کشی والیبال در این منطقه وسیع میباشد.

قطعا سیاست سیاه این عزیزان به کوچه بن بست خواهد رسید.خستگی ناپذیری و مسئولیت پذیری هوادار، در قبال والیبال، نامداران و خادمان ورزش جای تحسین و تقدیردارد. ولی هوادار دوست داشتنی، باید قبول کنیم که در سال گذشته در کوران مسابقات لیگ برتر، شعار علیه والیبال و شهرداری اشتباه مرگباری بود که نمی‌بایستی از طرف سینه چاکان از سکوها شنیده می‌شد، و همین عمل وایرال شده در فضای مجازی دست به دست شد تا صفحه جدیدی از والیبال این خطه به نمایش گذاشته شود.

واقعیت والیبال در گنبد به پهلوانی و مروت بودن استوار است نه شعارهای اعصاب خرد کن. در والیبال منطقه همه ماندگار نیستند، ولی والیبال ماندگار میباشد.اکنون که رئیس اسبق شورا شهر نامه کمیته تطبیق را سر لوحه سیاست شورا در مورد تیمداری شهرداری والیبال قرار داده، نماینده محترم مردم گنبد وارد گود شده و آنچه که شهرداری گرگان بابت بسکتبال و شهرداری ارومیه برای والیبال مجوز تیمداری حرفه ای را قاب نمودند، برای گنبد نیز آستین بالا بزند.

در این امر آقای آق ارکاکلی می‌تواند طی نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با محوریت نام بردن از افرادی که چه خوابی برای والیبال گنبد ترسیم نموده اند را ‌شفاف سازی نماید. آقایان مسئول گنبدی، بالا برید پایین بیایید هواداران خواهان تیمداری گنبد در لیگ برتر می‌باشند،باید ارتش گلن اوجاها در لیگ برتر والیبال برای مصاف با حریفان به خط شوند.

یا حق
شیرمحمد شیروانی

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا