اخبار

رئیس کمیته امداد گنبد: به ۳۰۱۳ دانش آموز تحت پوشش بسته های لوازم التحریر اهدا می کنیم

پایگاه خبری اولکامیز – نشست خبری رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان گنبد امروز بیست و نهم شهریور به مناسبت روز جشن عاطفه ها برگزار شد.

 عباس قربانی در جمع خبرنگاران گفت: در شهرستان گنبدکاووس ۱۴۳۵۲ خانوار مددجو داریم و جمعیت مددجوی ما  ۲۶۳۱۲ نفر می رسد. در حوزه دانش آموزی به ۳۰۱۳ نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحت پوشش کمیته امداد داریم علاوه بر آن  تعداد ۲۲۵ نفر دانشجو تحت پوشش کمیته هستند. دانشجوی ما در هر شهر و دانشگاهی که تحصیل می کند هزینه شهریه اش را پرداخت می کنیم در حوزه دانش اموزی در ابتدای سال هزینه تحصیلی متناسب با مقطعشان ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان را پرداخت می کنیم. البته همیشه نیست بخشی از اعتبارات دولتی و بقیه از منابع خیرین تامین می شود. امسال تفریبا نزدیک به ۳ هزار و خورده ای بسته لوازم  التحریر که ارزش آن برابر با ۴۰۰ هزار تومان می باشد آماده کردیم. ارزش نقدی ۳۰۱۳ بسته به ارزش ۱۲۵ میلیون تومان بوده و بسته های حمایتی نیز به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان می باشد.

وی با اشاره به مراسم جشن عاطفه ها گفت: جشن عاطفه ها از ۱۵ شهریور شروع کردیم تا ۱۵ مهر ادامه دارد. هفته گذشته در تمام مصلاهای شهرستان اهل تسنن و تشیع شهرستان پایگاه زدیم و مبالغی جمع آوری کردیم امروز جشن متمرکز داشتیم. در سطح شهرستان در ۳ پایگاه ثابت در فلکه مرکزی ، چهار راه حافظ ، خیایان امام زدیم. همکاران ما بصورت اکیپ های سیار به ۱۱ گروه تقسیم شده به حضور خیرین می روند و هدایای آنها را جمع آوری می کنند. فردا در مصلاهای نماز جمعه برنامه داریم. در روز هفتم مهر همراه با سراسر مدارس شهرستان زنگ جشن عاطفه ها زده می شود. به دانش آموزان ۱۵ هزار تا پاکت به مدارس تحویل دادیم. مبالغ جمع شده به حساب امداد واریز می شود و با نظر آموزش و پرورش به دانش آموزان کم برخوردار پول را بر می گردانیم .

قربانی افزود: الان ۶۰۰ بسته لوازم التحریر و بسته غذایی از خیرین گرفتیم. یکشنبه می خواهیم تحویل دهیم. در بحث ایتام کل بچه های ایتام و محسنین درمجموع ۱۲۵۲ تحت پوشش داریم که از این تعداد ۷۱۶ تا بچه یتیم داریم. حامی های خوبی داریم از سراسر کشور و حتی خارج از کشور داریم. تقریبا ۵۴۰۰ و اندی حامی ایتام داریم. ۲۵ تا مراکز نیکوکاری در سطح شهر و روستا پایگاه داریم که به جمع آوری کمک های مردمی همت می گمارند.

رئیس کمیته امداد امام گنبد اعلام کرد: سال گذشته کل جمع آوری ما یک میلیارد و هفصد میلیون تومان بود. امسال پیش بینی می شود که تا ۱۵ مهر کلا  به دو میلیارد و پانصد میلیون تومان برسد.

وی درپایان  از مردم خیر و نوعدوست منطقه درخواست کردکه کمک های  نقدی خودرا به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۹۹۴ به نام وجوهات عمومی و امانی کمیته امداد امام خمینی شهرستان گنبد ) واریز کنند. 

خبر  : عبداللطیف ایزدی

عکس : علی کیان

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا