مطالب ویژه

بیانیه شورای راهبردی ترکمن‌های ایران حامی دکتر مسعود پزشکیان

پایگاه خبری اولکامیز- انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شد. مسعود پزشکیان و سعید جلیلی بار دیگر در روز جمعه پانزدهم تیر به رقابت می پردازند. بیانبه شورای راهبردی ترکمن های ایران حامی دکتر پزشکیان را در ذیل می خوانید:

به نام خدا

مردم شریف و آگاه ایران
ترکمن‌های نجیب و غیور ایران

ازجانب شورای راهبردی ترکمن‌های ایران حامی دکتر مسعود پزشکیان خدمت شما سلام و درود می‌فرستیم و آگاهی و عزم، درایت و تدبیر، همدلی و همراهی شما را می‌ستاییم.

دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را با همه فرازوفرودها پشت سر گذاشتیم و تجاربی ارزشمند اندوختیم. ما که در این کارزار با عنوان شورای راهبردی ترکمن‌های ایران حامی دکتر مسعود پزشکیان پا به رقابت نهاده بودیم با رأی ۸۰ تا ۹۷ درصدی هم‌وطنان ترکمن در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و رضوی، تهران، البرز و ترکمن‌های سایر استان‌های ایران عزیز به دکتر مسعود پزشکیان سربلند و سرافرازیم که ترکمن‌های غیور ایران چون همیشه پرچم اصلاح، عدالت‌خواهی و آزادگی را در دست دارند و حافظان شعله امید در خاک پاک میهن‌اند.

با وجود توفیق نسبی در دور اول انتخابات، ناکامی‌هایی نیز داشته‌ایم که مهم‌ترین آن عدم مشارکت نیمی از رأی‌دهندگان فعال کشور است. بدون تردید جامعه ترکمن‌های ایران نیز از این پدیده تأثیر پذیرفته است. ما بر این باوریم که سکوت و عدم مشارکت این جمع کثیر فریادی بلند است که ما نیز به دلایل آن واقفیم و با آنان همدردیم. خداوند را شاکریم که این فریاد که به رسایی و بلندی به گوش همگان رسیده است با توفیق نسبی ما در دور اول انتخابات همراه شده است و فرصتی فراهم آورده است تا در دور دوم، درد مشترک را هم‌نوا با یکدیگر فریاد کنیم. از این رو، دست یاری به‌سوی همه ایرانیان دراز می‌کنیم و تقاضا داریم ما را در مسیر عدالت‌خواهی و امیدآفرینی برای ایران یاری کنند. نیک می‌دانیم که برای مام میهن و‌ نسل‌های آینده، هرگز نباید ایمان و امیدمان را از دست بدهیم.

برخلاف دور اول، اینک صحنه و بازیگران آن آشکارتر، خط و خطوط روشن‌تر و میدان رقابت خطیرتر است. رقابتی حساس و سرنوشت‌ساز در پیش است که می‌تواند به ادامه مسیر فعلی بی انجامد یا نقطه عطفی گردد در تاریخ ایران و از روزهای نامدار میهن شود و شعله امید را روشن نگه دارد.

اینک وقت نشستن در ستادها و برگزاری دورهمی‌های انتخاباتی نیست. باید به میدان سرازیر شویم و روستا به روستا، کوچه به کوچه، محله به محله بگردیم و از هم‌وطنان یاری و همدلی و رأی به مسعود پزشکیان را بخواهیم. دشت ترکمن‌صحرا، کوه‌های جرگلان و شمال خراسان، از کرانه های دریای خزر تا تربت شیخ جام، از ترکمن‌های تهران تا چابهار، همه ایران میدان عمل ماست.

بیایید به یاری خداوند ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ را به روزی تبدیل کنیم که در تاریخ‌ها بنویسند و در تقویم‌ها بنگارند.
ای ترکمن ایلیم! آتلانماغ واقتینیز گلدی…

📆نهم تیرماه سال ۱۴۰۳                                                   
                                                                
🇦🇪شورای راهبردی ترکمن‌های ایران حامی دکتر مسعود پزشکیان
www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا