اخبار

برای صابر کاظمی

پایگاه خبری اولکامیز – شیر محمد شیروانی: ورزش پدیده ای جمعی، جهانی، تاریخی و قدمتی برابر با پیدایش انسان است. محمد احسانی که دکترای مدیریت ورزشی در دانشگاه منچستر و استاد دانشگاه تربیت مدرس، و یکی از نویسندگان برجسته در کتابی با نام اخلاق در ورزش می نویسد:
“ورزشکاران و افراد مشهور سمبل هایی هستند که رسالت سنگین تری برای رعایت هنجارها و رفتار مناسب خود دارند”

اردیبهشت امسال،صابر کاظمی،پدیده این روزهای والیبال کشور، به واسطه عدم همراهی تیم ملی والیبال، از سوی فدراسیون والیبال و کمیته انضباطی به دو سال محرومیت مواجه شد.

در نگاه اول، صابر کاظمی به واسطه این محرومیت تقریبا می بایستی غربیل های خود را در والیبال آویزان می‌کرد. اما بمب حمایت های مردم ترکمن صحرا که همواره صداقت را در آسیاب خود آرد میکنند، به صورت وایرال شده با تیتر « صابر تنها نیست » در کانون توجهات کشور قرار گرفت.

پا در میانی فرهاد قائمی برای رایزنی رفع محرومیت صابر با آقای تقوی (رئیس فدراسیون والیبال) نیز نخ تسبیح این حمایت را مستحکم تر کرد.

نشست حکیمانه فرهاد و رئیس فدراسیون والیبال و صابر کاظمی منجر به این شد که ۲۸ اردیبهشت صابر کاظمی از هواداران والیبال نامه عذر خواهی را منتشر کرده و کمیته تجدید نظر نیز بعد از این ندامت، محرومیت ۲ ساله را بخشید.

مدیریت آقای تقوی در نقش رئیس فدراسیون و نگاه ملی ایشان به قداست و پاسداشت لباس تیم ملی و برخورد حکیمانه با صابر کاظمی ستودنی و قابل تقدیر می باشد.

اما سخن با صابر کاظمی و اندک بازیکنانی میباشد که همواره لازم است مشاوران خبره و باسواد ورزشی در آستین خود داشته باشند.

در فعالیت های اجتماعی، همواره نقش بی بدیل خود را به درستی ایفاء کنند و همواره در کنار آکادمی‌هایی، همچون میدان آق قلا و دیگر کانون‌های والیبال که خود صابر برخاسته از همین کانون های والیبال می باشد داشته باشند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا