یادداشت

امروز گاه نشستن نیست

پایگاه خبری اولکامیز – ناهید تجا ؛ عضو پیشین شورای شهر گنبد و فعال اجتماعی:

تایید دکتر پزشکیان در عرصه انتخابات را پاسخ حاکمیت به مطالبات و بغض‌های فروخورده دل‌های دردمند این مردم می‌دانم.

مسعود پزشکیان آخرین طبیب ایران برای جراحی تمام زخم‌های این مردم، آخرین بارقه امیدی که آراء این ملت مصادره به ناحق نگردد،

آخرین امید این ملتی که بار دیگر پسماند و دور ریز از سوی تحجر‌گرایانی نام گرفت که هنوز از صدای شکستن کمر این مردم زیر بار سختی‌ها  و فشارها و شرایط حاکم بویی نبرده‌اند.

متاسفم برای آنانی‌که دربه‌در دنبال حماقت و نیاز مردمانی می‌گردند که ‌آرای خود را از سوی نیاز نیازمندان  مصادره به مطلوب نمایند و همچنان  دوست دارند در عصر تمدن و و تبادل ارتباطات، با تحجرگرایی، مردم را تحت سلطه خویش قرار دهند.

به رخ کشیدن بی‌سوادی، استفاده از جهل و نیاز مردمی که با جان و دل درصدد رشد هستند، هنر نیست.

همه ایران را دوست داریم و برای خاکی که در آن زندگی کردیم، زندگی می کنیم و خواهیم کرد، حاضریم تا آخرین قطره خون‌مان دفاع کنیم و این مملکت و مردم خسته را سرپا نگهداریم، به امید روزهای بهتر، فرداهایی زیباتر، به امید روزهایی که با گفتمان و مذاکره، ایران را بار دیگر به اثبات برسانیم، نه با جنگ و خونریزی، نه با پای گذاشتن برروی مردم این مملکت، نه گرسنه نگه داشتن و لذت قطره چکانی دادن، نه با ظلم،  نه با جیره‌بندی، بلکه با برخورداری عادلانه از منابع ملی و طبیعی که به مثال انفال است، برای همه ایران.

 ایرانی بدون ظلم، ایرانی آباد، ایرانی برای همه ایرانیان.

چراغی که به خانه رواست بر مسجد حرام است. زمانی‌که کودکان ما گرسنه‌اند، دادن قوت لایموت‌شان به دیگران معنایی ندارد.

زمانی‌که پهن‌دشت کشورم از بی‌آبی در حال نشست است، بر بلندای تپه دیگران ایستادن، سودی ندارد.

زمانی‌که چشمان فرزندان‌مان گریان و پر از اشک است  و از فردای نامعلوم خود سردرگمند معنایی ندارد، از اندوخته نخبگان‌مان، تلاش‌گران جان‌سوز و درد آشنا، بهره نبریم.

همه باهم، روز جمعه بار دیگر پزشکیان را خواهیم نوشت و صدای‌مان را به گوش تمام کسانی‌که  دشمن این مرز و بومند خواهیم رساند.

روز جمعه پانزدهم تیر ماه، همه با هم با عزمی راسخ، پزشکیان را که امید داریم صدای رسای این ملت، گوش شنوای دردمندان، و پاهای ایستاده، آنان‌که کمرشان زیر بار این فشارها خم شده و دستان توانمند مظلومانی که حقوق‌شان را احقاق نماید، دکتر پزشکیان را انتخاب خواهیم کرد.

خواهرم، برادرم، امروز گاه نشستن نیست، امروز، زمان ایستادن و ماندن پای عهدی‌ست که قرار است با مذاکره و گفتمان مطالبه کنیم.

✊ برخیز خواهرم، برخیز برادرم !!!

📌آن‌که امروز آمده، آخرین طبیب امید ایران است. بی‌شک آن‌که ظرافت داخلی جریان خون  را در رگ‌های‌مان، می‌داند، مرحمی بر رخسار پریشان از دردهای‌مان نیز می‌تواند باشد.

📌یادمان باشد، جمعه پانزدهم تیر ماه، لحظه فینال انتخابات است، هرکس که در خانه نشست  قطعاً گل به خودی زده است.

♻️ وعده من، وعده تو، وعده ما،

روز جمعه

پانزدهم تیرماه

پای صندوق‌های رای

با دکتر مسعود پزشکیان


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا