مطالب ویژه

آقای پزشکیان ترکمن ها با رای نود درصدی خود چه جایگاهی در دولت شما خواهند داشت؟

پایگاه خبری اولکامیز – امان محمد خوجملی: عرصه سیاست و قدرت و انتخابات عرصه تعامل و بده و بستان است. هر کس بامش بیش برفش بیشتر.  رای بیشتر باید ستانده بیشتری هم داشته باشد. ترکمنها تا کنون به دولتهای خاتمی و روحانی بدون منت بیشترین رای را داده اند و به پزشکیان هم سنگ تمام گذاشتند و میزان آرای ریخته شده به نام شما نزدیک نود درصد است.

اما ترکمنها تا کنون به میزان داده هایشان ستانده مناسبی نداشتند. بالاترین سهمشان فرمانداری در چند شهر کوچک بوده است. واگذاری این پستها برای آغاز یک فرایند خیلی بد نیست. اما متوقف ماندن در این جا دیگر قابل قبول نیست باید ارتقاء پیدا کند.

 این حق را دولتهای اصولگرا هم  با کمال میل پرداخت کردند و می کنند. وقت آن رسیده است آقای پزشکیان این ما به ازا را افزایش و پست استانداری گلستان و چند پست مدیر کلی را به ترکمنهای لایق و شایسته و توانمند واگذار کنند. این کمترین حقی است ترکمنها انتظار دارند. به اضافه فرمانداری گنبد هم بعد از ۴۵ سال حق ترکمنهاست که از آنها دریغ شده است. این تابوها باید توسط پزشکیان شکسته و خط قرمزها عقب رانده شود.

 سالها است گفته می شود به اقلیتها پست داده شود امنیت ملی به خطر می افتد و آسمان به زمین می آید. این نظر غلط است. بنده برای اینکه ثابت کنم این نظر غلط است به قول خودت گردنم را گرو می گذارم. هر موقع آسمان به زمین آمد، گردنم را قطع کنید. به شانتاژ و جو سازی تندروها گوش نکنید. آنها صد سال هم بگذرد راضی نمی شوند. همیشه برای ترساندن مسئولان یک بهانه هایی می تراشند.

بنده به عنوان یک طرفدار پر و پا قرص شما قول می دهم ترکمنها شما را شرمنده نخواهند کرد. شاید در چهار سال آینده از این شایستگان به عنوان وزیر یا معاون وزیر هم استفاده کردید. این گوی و این میدان، ببینیم چکار می کنید؟ آیا حق به حقدار که تاکنون حقشان ادا نشده است می رسد یا دَر به همان پاشنه ی سابق می چرخد؟ / کانال نویسنده

WWW.ULKAMIZ.IR


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا