اخبار

باز هم در مورد مشروبات الکلی

پایگاه خبری اولکامیز – امان محمد خو جملی: در رسانه ها آمده سالانه حدود ۶ هزار نفر بر اثر مصرف مشروبات  الکلی تقلبی کشته و مصدوم و کور می شوند. اما یک نویسنده (اکبر دانش سرا رودی ) در کانال تلگرامی خود گفته، جای جالب و فاجعه بار ماجرا اینجا است که گفته می شود، در تولید چنین مشروبات مسمومی برخی نهادها و موسسات دست دارند و با قصد و نیت خاصی این کار را می کنند.

 اگر این ادعا درست باشد، خدا کند که درست نباشد. در این خصوص لازم است به چند نکته مهم اشاره شود.

بنده سئوالم این است، چرا این کار را می کنید؟! چرا راضی به چنین کار قبیحی می شوید؟ چرا بچه های مردم را به کشتن می دهید؟ چرا چشم بعضی ها را کور می کنید؟ مگر شما نماینده خدا در روی زمین هستید؟ چرا خانواده ها را داغدار می کنید؟ بعضی ها هنوز جوان هستند، نمی دانند و متوجه نیستند. جا برای اصلاح و هدایت و تربیت آنها وجود دارد. چرا این فرصت را از آنها می گیرید؟

 چرا عده ای را در اوج جوانی، به خاطر یک خطا نابودش می کنید؟ مگر آدم گناهکار حق زندگی ندارد؟ مگر ما آدم بی گناه هم داریم؟ همه ما به نحوی می لنگیم، کی یقه ما را گرفته است؟ ممکن است بگویید، اینها گناهکارند؟ اینها خلافکارند؟ اینها مجرمند؟ اینها قانون شکنند؟

قبول. مگر ما به خاطر گناهانمان انتظار بخشش از طرف خداوند را نداریم؟ مگر این گناه و جُرم و مجازاتش مرگ یا کور شدن تا آخر عُمر است. آن هم به خاطر یک گناه شخصی که متعلق است، بین خود و خدایش. در کجای قانون و دین برای مشروبات الکلی چنین مجازات سنگینی را در نظر گرفته اند؟

 چرا از خدا نمی ترسید؟ مگر نمی خواهید فردا بمیرید؟ با این کارها، جواب خدای بزرگ را چگونه خواهید داد؟ مگر خدا، پیغمبر، دین، مذهبتان چنین خواسته است؟ اگر هم چنین باشد، این وظیفه دادگاه عادل، منصف، بیطرف و قانونمند است که مجازات را تعیین کند، نه شما. چرا به هرج و مرج و به بی قانونی دامن می زنید؟ چرا در جامعه کینه و نفرت می کارید؟ از کجا می دانید خودتان وارد بهشت می شوید؟

به دیگر کشورهای دنیا؛ حتی به کشورهای اسلامی نگاه کنید، با مردمشان اینگونه رفتار می کنند؟ آنها با تولید یا با وارد کردن مشروبات الکلی استاندارد  و با رعایت آزادی های قانونی و با ایجاد هزار قید و بند و محدودیت و با کارهای عمیق فرهنگی و عقیدتی در جهت کاهش مصرف آن هستند؛ تا صدمات وارده کمتر شود. در شرایط بحرانی و در آستانه یک جنگ احتمالی، به صلاح کشور و ملت است که اینگونه همبستگی ملی را هدف قرار می دهید؟!!

به نقل از کانال تلکرامی نویسنده

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا